Renovacions 2025 

OBERT EL TERMINI PER A SOL·LICITAR UNA NOVA AUTORITZACIÓ TEMPORAL D'ÚS D'UN LLOC DE AMARRAMENT EN BASE DE LLISTA 7ª

El termini finalitzarà el 31 de desembre de 2025. 

Segons el que es disposa en el Decret 11/2011 del 18 de febrer, la nova sol·licitud va dirigida als titulars d'autoritzacions temporals per a l'ús d'amarris en base, actualment en vigor, en les instal·lacions portuàries de: 

  • Andratx

  • Banyalbufar

  • Sant Elm

  • Portocolom

  • S’Estanyol

  • Fornells

  • Ciutadella

  • Sant Antoni de Portmany

Tramitació telemática pitjau aquí 

Les sol·licituds estaran disponibles en les oficines centrals de PORTS IB (C/ Vicente Tofiño, 36 - Coll d'en Rabassa - 07007 Palma) i a les oficines portuàries. Recordem que aquesta documentació s'ha de presentar a l'oficina central de Ports de les Illes Balears (C/ Vicente Tofiño, 36. Coll d'en Rabassa) abans del proper 31 de desembre de 2025 o en qualsevol altra de les formes que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques en el seu article 16.4.

El full de Registre Marítim Espanyol (Còpia Certificada), es pot sol·licitar telemàticament a la DG de Marina Mercant, en el següent enllaç: https://sede.mitma.gob.es

 

telèfon d'ajuda

971 628 089

Contratación pública

Toda la información de la contratación en la web del CAIB

Dret d'accés a la informació pública

L'exercici del dret d'accés dels ciutadans i ciutadanes als continguts o documents en poder de l'Administració i que han estat elaborats o adquirits en l'exercici de les seves funcions.

Dret d'accés a la informació pública medioambiental

Accedir a la informació ambiental que estigui en poder de les autoritats públiques o en el d'altres subjectes en nom seu.