Agost 09. "Campaña Medusas 2009"
17/08/2009, 02:00
Si estàs interessat a col·laborar com observador en la Campaña Medusas que està realitzant el Ministerio de Medio Ambiente, y Medio Rural y Marino, has d'assistir a la xerrada de formació que se celebrarà al port de Cala Figuera dia 18 d’agost i al port de pollença dia 20 d’agost.
PORT DE CALA FIGUERA (Sala de juntes nova) Dimarts 18 d'agost 19.00 a 20.00 hores
PORT DE POLLENÇA (Sala 1º pis de les oficines) Dijous 20 d'agost 19.00 a 20.00 hores
La finalitat d’aquestes xerrades és augmentar el coneixement sobre les causes que determinen les proliferacions de grumers, la seva detecció i informació a la ciutadania. Creant un xarxa d'observadors per a la localització de bancs de grumers. La informació obtinguda serà utilitzada amb una finalitat científica.
CONTINGUT DE LES XERRADES:
- Introducció i informació general dels grumers- espècies més freqüents, ecologia, cicle de vida... - Aspectes clau per a la seva identificació. - Problemàtica ; - principals causes, danys a la pesca, danys al turisme.... - Equip de formació i coordinació: - xarxa d'observadors que inclogui administracions publiques, ONG's, totes aquelles persones relacionades amb el sector nàutic.